دانشگاه لنکستر انگلیس


about 6 سال ago


این دانشگاه یکی از اعضای گروه تحقیقاتی N8 است ـ N8 انجمنی متشکل از هشت دانشگاه بزرگ در شمال انگلیس است. در سال ۱۹۴۷ بود که در نشستی عمومی در لنکستر، از پیشنهاد تاسیس دانشگاهی در این شهر حمایت شد و چندین سال بعد یعنی در سال ۱۹۶۴، اولین دانشجویان برای تحصیل در انگلستان و در این دانشگاه  پذیرش شدند.

در ابتدا، ساختمان اصلی دانشگاه در دروازه سنت لئونارد در مرکز شهر لنکستر قرار داشت. اما، در حال حاضر، با مساحتی ۳۶۰ هکتاری در فاصله ۵ کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته است. این دانشگاه در کمتر از ۵۰ سال توانست با تمرکز بر تحقیقات جهانی، آموزش عالی با کیفیت، فرصت‌های شغلی خوب و فضای زیبای دانشگاهی و امکانات بالا خود را در میان دانشگاه‌های برتر انگلیس جای دهد.

بر اساس رتبه بندی بهترین دانشگاه‌های دنیا (World University Ranking) لنکستر دارای رتبه ۱۵۰ و امتیاز ۵۵/۹ است. رتبه و امتیاز آن برای رشته‌های علوم کامپیوتر به ترتیب ۹۱ و ۵۱؛ برای رشته‌های مدیریت و اقتصاد ۶۰ و ۵۸/۴؛ برای رشته‌های علوم اجتماعی ۹۱ و ۵۵/۱؛ برای رشته‌های هنر و علوم انسانی ۵۵ و ۵۶/۶ است.

تحصیل در انگلستان و روش اصلی تدریس در لنکستر بر پایه‌ی مطالعه مستقل است و دانشجویان مسئولیت یادگیری خود را شخصا در دست دارند. استادان کالج و کارکنان آموزش برای حمایت و پشتیبانی از دانشجویان نهایت تلاش خود را می‌کنند. این رویکرد دانشجو را قادر می‌سازد تا مهارت‌های تحقیقى قوی و توانایی درک بالای مواد درسی جدید و مهارت‌های ارتباطی را در خود پرورش دهد. در لنکستر ارزیابی دانشجو بر اساس نظر اساتید نسبت به مقالات، پروژه‌ها، سخنرانی‌ها و پروژه‌های هر فرد صورت می‌گیرد.

در لنکستر یک تیم حرفه‌ای اختصاصی خدمات متنوعی به دانشجویان ارائه می‌دهد تا بتوانند مهارت‌های خود را توسعه دهند، با افراد حرفه‌ای کار کنند، ارتباطات خود را تقویت کنند و توانایی‌های خود را کشف کنند. ۹۷ درصد از دانشجویان لنکستر در شش ماه پس از فارغ التحصیلی وارد دنیای کار می‌شوند.

 

 







دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود