دانشگاه کیلی


about 4 سال ago


درباره دوره:

دوره کارشناسی ارشد حسابداری و مدیریت مالی، یک آزمایش دقیق از نظریه های اصلی حسابداری و مدیریت مالی ارائه می دهد که با طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی عملی همراه است. شما با استفاده از منابع داده حرفه ای مانند پلتفرم خدمات حرفه ای بلومبرگ و DataStream می توانید با اعتماد به نفس با مسائل حسابداری کمی و کیفی و امور مدیریت مالی و مطالعات موردی کار کنید.

 

این برنامه توسط انجمن حسابداران خبره  (ACCA) و از حسابداران مدیریتی      (CIMA)  مورد تایید قرار گرفته است. همچنین این دانشگاه یک دوره آموزشی بلومبرگ را برای شما فراهم می کند که می توانید دوره مفهوم بازار Bloomberg را تکمیل کنید.

در هسته اصلی خود ، کارشناسی ارشد حسابداری و مدیریت مالی قصد دارد تا پایه و اساس محکمی را برای توسعه مهارت های نظری و فنی در تعدادی از موضوعات از جمله حوزه های معاصر مانند حسابداری مدیریت چند ملیتی ، حاکمیت شرکت ها و پایداری ، مدیریت عملکرد ، گزارشگری مالی بین المللی ، مالی فراهم کند.

این برنامه درک جدی از محیط تجارت بین المللی و چالش های آینده با مشکلات مربوط به حسابداری و مدیریت مالی در جهان واقعی و راه حل های کارآمد آنها ایجاد می کند.

 

نمونه هایی از فارغ التحصیلان دوره در حال حاضر مشغول به کار به عنوان افسر امور مالی در پردیس Birmingham، یک حسابرس فارغ التحصیل با Grant Thorntonدر منچستر ، به عنوان دانشجوی دکتری ، یا کار در دوره های ACCA / CIMA است.

آیلتسی که برای این رشته در این دانشگاه نیاز است آیلتس 6/5 و حداقل 5/5 در هر مهارت و شهریه این دانشگاه برای دانشجویان بین المللی 16/250 پوند می باشد.

اسامی تیم حسابداری،مالی و مدیریت:

Dr Akrum Helfaya

Dr Xiaoying Li

Mrs Tracy Clewlow

Dr Carola Weissmeyer

Dr Colin Rigby

 







دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود