مراکز خرید انگلستان


about 6 سال ago


انگلیس یک ملت چند فرهنگی با تعداد زیادی از مراکز خرید انگلیسی و بین المللی است . امروزه، انگلیس عنوان یک کشور برای خریداران وسواسی را آن خود کرده است، زیرا در این کشور خرید کردن تقریبا تبدیل به یک سرگرمی ملی شده است. اگر اهل خرید کردن هستید با سفر به کشور انگلیس بیش از ۴۰ هزار مرکز خرید خواهید دید که همه ی برند های مطرح دنیا در این مراکز شعبه دارند و بهترین اجناس را عرضه میکنند ، مهم نیست که با چه هدفی به این کشور سفر میکنید و یا در کدامیک از شهرهای انگلیس - دارید، شما می توانید با کمی جست و جو در اینترنت به راحتی می توانید خیابان های معروف هر شهر را برای خرید کردن شناسایی کنید و به آنجا مراجعه کنید.

اگر شما به دنبال بوتیک های مستقل، مغازه های تخصصی و مراکز خرید با کیفیت بالا هستید، شهر لندن بهترین انتخاب خواهد بود. شهر لندن بزرگترین مرکز مد در کشور انگلیس تعداد زیادی از مراکز خرید معروف دنیا را در خود جای داده است و لقب شهر مد را به خود نسبت داده است. بازارهای این شهر از بزرگترین و پر جنب و جوش ترین بازارهای اروپایی میباشد و همین امر باعث شده است که گردشگران زیادی همه ساله از این شهر نیازهای خود را خریداری کنند. شهر لندن یکی از بهترین شهرهای دنیا برای خرید است. در این شهر بزرگ و زیبا تنوع فروشگاه ها به حدی زیاد است که میتوانید در طول روز ساعت ها زمان خود را برای خرید کردن صرف کنید و احساس خستگی به شما دست ندهد. شما میتوانید از این بازارها انواع سوغاتی های رنگارنگ و زیبا با بهترین کیفیت خرید کنید اما حواستان باشد که جیب هایتان خالی نشود.

کشور انگلیس، خود دارای چندین برند اختصاصی میباشد که در سراسر جهان شعبات فعال دارد. این برندهای معروف عبارتند از:

  • مارکس اند اسپنسر (Marks & Spencer )
    این برند توسط میشل مارکس اسکاتلندی و توماس انگلیسی در سال ۱۸۸۴ در شهر لیدز تاسیس گردید و هم اکنون چند صد شعبه در سراسر کشور انگلیس فعال است و سیصد شعبه در سایر کشورها مشغول به فعالیت هستند. اصلی ترین محصولات این برند انواع پوشاک مدرن ، لوازم خانگی و فرآورده های غذایی میباشد.
  • تسکو ( Tesco )
    بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای در انگلیس از آن برند تسکو میباشد، بعد از وال مارت آمریکایی و کیر فور فرانسوی برند تسکو سومین جایگاه در رده بندی فروشگاه های زنجیره ای دنیا دارد . جک کوهن یکی از بازرگانان بریتانیایی بود که در سال ۱۹۱۹، اولین شعبه تسکو را افتتاح کرد. این برند کم کم گسترش یافت و در سال ۲۰۱۲ تقریبا بیش از ۶۰۰۰ شعبه از این فروشگاه در سراسر کشور انگلیس و دنیا فعال بود.
  • دبنهامز ( Debenhams )
    برند دبنهامز در زمینه ی تولید لوازم خانگی، لوازم الکتریکی، لباس، کفش و لوازم آرایشی فعالیت دارد. این برند در سراسر جهان به خصوص در ایران شعبه دارد.
  • نکست ( Next )
    این برند توسط جوزف هپوورث در قرن ۱۹ تاسیس شد، تولید کننده پوشاک این شرکت بیش از ۵۵۰ فروشگاه در سراسر بریتانیا و پنجاه نمایندگی در اروپا و آسیا دارد. از محصولاتی که برند نکست تولید میکند میتوان انواع پوشاک، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم صوتی و همچنین انواع گل و گیاه زینتی را نام برد.
  • تاپ شاپ ( TOP SHOP )
    تاپ شاپ یکی از برندهای انگلیسی است که بخشی از گروه آرکادیا بوده و در زمینه ی کیف، کفش و پوشاک موفق بوده است. این برند در شهر شیفلد در سال ۱۹۶۴، افتتاح شد.
  • گیو گوی ( Gio Goi )
    گیو گوی از مارک های معروف و مشهور بریتانیایی است که  انواع پوشاک شیک و به روز را تولید و عرضه می کند.






دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود