چرا انگلستان برای تحصیل در رشته پزشکی مناسب است؟


about 5 سال ago




پزشکی یکی از محبوب ترین و پر رقابت ترین رشته های تحصیلی در انگلستان می باشد و هرساله هزاران دانش آموز بین المللی در مدارس و دانشگاه های پزشکی پذیرفته می شوند. اگر شما هم نمرات تحصیلی بالایی دارید و اگر می توانید تمام وجودتان را برای تحصیل صرف نمایید، در این صورت تحصیل پزشکی در انگلستان قطعا برای شما مناسب خواهد بود. شاید این سوال پیش آید که چرا انگلستان را به عنوان مقصد تحصیل پزشکی انتخاب نماییم. دلایل زیر قطعا جوابگوی این سوال خواهند بود:

  • دسترسی به بهترین آموزش آکادمیک در زمینه پزشکی در دنیا. بیشتر از ۷۰ دانشگاه در انگلستان در میان لیست برترین دانشگاه های دنیا طبق لیست  QS World University Rankings قرار دارند و با انتخاب هریک از این دانشگاه بالاترین سطح آموزش در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.
  • افزایش قابل توجه موقعیت های شغلی پس از فارغ التحصیلی. مطمئنا اگر قصد تحصیل در یک دانشگاه بین المللی را داشته باشید و بخواهید پس از اتمام تحصیل، در کشور محل تولدتان و یا هر جایی دیگر در بالاترین موقعیت های شغلی مشغول به کار شوید انگلستان بهترین انتخاب خواهد بود. لازم به ذکر است که تمامی دانشگاه های برتر انگلستان مورد تایید وزارت علوم ایران می باشند.
  • دانشجویان پزشکی در دانشگاه های انگلستان حین تحصیل بصورت عملی و تجربی آموزش می بینند. به عنوان مثال رشته ی لیسانس پزشکی و یا لیسانس جراحی (Bachelor of Medicine & Bachelor of Surgery) در اکثر دانشگاه های انگلستان به اینصورت می باشد که پس از پایان سال اول دانشجو با بیماران در ارتباط خواهد بود و از سال سوم دانشجو بیماران خودش را در طول دوره ی کلینیکال خواهد داشت.
  • در کنار مزایای آکادمیک انگلستان یکی از کشورهای غنی از لحاظ فرهنگی و تاریخی بوده و تحصیل در این کشور تجربه ایست که در زندگی دانشجویان بسیار تاثیر گذار خواهد بود.
  • تحصیل پزشکی به زبان انگلیس یکی از نکات مثبتی محسوب می شود که باعث تمایز افراد برای انتخاب در موقعیت های شغلی مختلف خواهد شد.
  • براساس پرتال رسمی Scimago Journal & Country Rank انگلستان رتبه ی دوم را در دنیا در زمینه ی تحقیقات پزشکی دارا می باشد و این موضوع نشان دهنده ی سطح بالای آزمایشات و تحقیقات پزشکی در این کشور است. همچنین جالب است بدانید که انگلستان از سال ۱۹۰۱ تاکنون در رتبه ی دوم بیشترین تعداد برندگان جایزه نوبل پزشکی را داراست.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید:

26200783

26200784

 







دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود