فرهنگ کشور انگلستان


about 6 سال ago


تحصیل کردن در یک کشور خارجی در واقع یک تجربه فرهنگی است. خیابان های سنگ فرش شده، ییلاقیات خوش منظره، مناطق دیدنی بیشمار و یک فرهنگ جذاب را که مثل هیچ جای دیگری نیست در ذهنتان تصور کنید.

چه به موسیقی علاقه داشته باشید، چه ادبیات، چه سینما و چه تاریخ؛ انگلستان الماس های فرهنگی ای دارد که در هیچ کجای دیگر دنیا نظیر آن را نمی توانید پیدا کنید. به خانواده های سلطنتی، سنت کهن، قلعه های باستانی بیشمار و همه ی آن چیزی فکر کنید که روزی بر قسمتی از جهان امپراطوری می کرده است و بعد می بینید که فرهنگ این کشور چقدر عظیم و متفاوت است.

فرصت های سفر بیشمار انگلستان به خاطر موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد یک کشور عالی برای سفر به بقیه ی کشورهای قاره اروپا است. علاوه براین، در خود انگلستان هم فرصت های زیادی برای مسافرت دارید. گذشته از این، انگلستان سیستم قطار خیلی خوبی دارد که سفر به شهرهای دیگر داخل همین کشور را هم آسان و هم باصرفه می کند.

 چند فرهنگی مردم خیلی از کلانشهرهای شلوغ دنیا در انگلستان زندگی می کنند، بنابراین اگر برنامه تان این است که سالهای زیادی در یک کشور خارجی برای تحصیل بمانید، انگلستان چند فرهنگی، یک انتخاب عالی است چون به دلیل همین فرهنگ های مختلف، افراد مشابه خودتان را زیاد پیدا می کنید بنابراین در آن احساس دلتنگی کمتری خواهید کرد. تحصیل در این کشور علاوه بر اینکه احتمال پیدا کردن فردی مثل خودتان را زیاد می کند، به تقویت ارتباطات بین المللی تان هم از طریق آشنا شدن و ملاقات با افراد جدید کمک می کند.







دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود