London Film Academy -LFA


11 ماه پیش


 
آکادمی فیلم لندن با - های هیجان انگیز و ابتکاری در آموزش فیلم به یکی از مراکز اصلی آموزش فیلم سازی در یکی از پایتخت های فیلم جهان تبدیل شده است .
LFA مجری آموزش های حرفه ای استاندارد در تمام زمینه های کلیدی فیلمسازی می باشد . همه اساتید کاملا حرفه ای ومجرب هستند . 
 
کالج London Film Academy دارای استاندارد (HTS (Highly Trusted Sponsor می باشد.
 
آیا شما به سینما علاقه مندید؟
اگر می خواهید یک فیلمنامه نویس ، کارگردان و یا یک بازیگر حرفه ای شوید به حتم London Film Academy بهترین انتخاب برای رسیدن به اهدافتان خواهد بود . تجربه نشان داده است تحصیلات آکادمیک در زمینه بازیگری و فیلمسازی نقش بسزایی در ستاره شدن ایفا می کند .تفکر خلاق در نویسندگی با استفاده از محیط جذاب و آکادمیک London Film Academy به شما در نوشتن فیلمنامه های بسیار قوی همراه با ایده ها و درونمایه های نو کمک بسزایی می کند . آیا می دانید بسیاری از بازیگران و کارگردان های مشهور انگلستان از این کالج وارد عرصه سینما و تئاتر شده اند .قطعا برای کارآفرینی و خلاقیت در عرصه سینما و تئاتر تحصیلات آکادمیک نقش بسزایی خواهد داشت که کسب این مهارت از طریق
محیط آکادمیک London Film Academy شما را به اهدافتان خواهد رساند . موسسه علم گستر کاوه این افتخار را دارد که بعنوان نمایندگی انحصاری این کالج در ایران زمینه حضور دراین کالج را برای شما فراهم آورد.
 
 
 
London Film Academy در سال ۲۰۰۲ تأسیس شده است . این کالج یکی از زیرمجموعه های کالج David Game است که یکی از بهترین کالجهای لندن در زمینه سینما می باشد . این کالج ارائه دهنده بهترین خدمات در زمینه بازیگری ، کارگردانی ، فیلمنامه نویسی و … می باشد . برای آگاهی از دوره ها و کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه علم گستر کاوه نماینده انحصاری این کالج در ایران تماس بگیرید.
 
برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشد
 






دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود