ALBEMARLE


11 ماه پیش


ALBEMARLE کالج در مرکز شهر لندن واقع شده است. این کالج در شمال شرقی HYDE PARK قرار گرفته است که با مرکز شهر لندن ۲٫۴ مایل فاصله دارد که کمتر از ۱۰ دقیقه می باشد.
.موسسه علم گستر کاوه نماینده انحصاری Albemarle در ایران می باشد.
 
این کالج ارائه کننده دوره های GCSE و ALEVEL در رشته های علوم پزشکی, مهندسی, تجارت و مدیریت, علوم انسانی, زبان و هنربا کیفیت بسیار بالا می باشد.
 
 
ALBEMARLE یکی از ۵ کالج برترانگلستان می باشد. یکی از ویژگی های این کالج کم جمعیت بودن کلاس ها است. کلاسها از ۵ تا ۸ نفر می باشد.
کالج Albemarle دارای استاندارد ( HTS (Highly Trusted Sponsor  می باشد.
 
 
 
دوره های کالج Albemarle :
 
ALevels :
 
یکی از بهترین کالجهای مجری دوره ALevels در لندن، اگر نتوان ادعا کرد که بهترین برگزار کننده این دوره در لندن می باشد . قبولی بالای ۹۰ درصد دانش آموزان در بهترین دانشگاه های انگلستان و کسب نمرات ممتاز توسط دانش آموزان کالج مهر تاییدی بر این ادعا می باشد. اگر هدفتان ورود به دانشگاه های ممتاز انگلستان می باشد و قصد ادامه تحصیل در لندن را دارید، انتخاب دوره ALevels کالج Albemarle یکی از بهترین انتخاب هاست . کادر علمی مجرب این کالج می تواند شما را در مسیر ورود به دانشگاه های برتر انگلستان یاری نماید.برای آگاهی از جزئیات این کالج با مشاورین موسسه علم گستر کاوه تماس حاصل فرمایید.
 
GCSE :
آیا اولویت شما فراگیری دروس پایه با قدرتمندترین متد آموزشی می باشد؟ اگر جواب شما به سوال مطروحه آری است فرصت را از دست ندهید دوره های GCSE کالج Albemarle کیفیت علمی شما را به شکل اعجاب برانگیزی بالا می برد. تجربه نشان داده است که دانش آموزانی که دوره GCSE را در کالج Albemarle گذرانیده اند در دوره Alevel موفق تر بوده و وارد دانشگاه های ممتاز گشته اند. اگر به دنبال انتخابی مناسب برای گذراندن GCSE می باشید به شما پیشنهاد می کنیم روی نام Albemarle یک Highlight بکشید. آگاهی بیشتر شما توسط مشاورین موسسه علم گستر کاوه درباره این کالج در صورت تماس با موسسه محقق خواهد شد.
 
دوره های زبان Albemarle College :
برگزاری دوره های متنوع زبان به صورت کلاسهای خصوصی و چند نفره . برای آگاهی از شروع دوره ها و اطلاعات دقیقتر با مشاورین علم گستر کاوه تماس بگیرید.
 
دوره های آمادگی UKCAT,BMAT,LNAT
برای اطلاعات بیشتر در مورد این دوره ها با موسسه علم گستر کاوه تماس بگیرید.
 
خوابگاه : 
این کالج دارای خوابگاه های مدرن و با امکانات عالی در نزدیکی کالج می باشد.اتاقهای تک نفره و یا اتاقهای دو نفره هم وجود دارد. و همچنین می توان با خانواده های انگلیسی زندگی کرد که این یکی از بهترین راه ها برای ارتقاء‌ سطح زبان و آشنایی با فرهنگ انگلستان می باشد.
 
 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشد
 

لینک : http://www.albemarle.org.uk/

 







دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود