شرایط تحصیل در انگلستان بدون مدرک زبان


10 ماه پیش


حتی اگر شما نمره آیلتس خوبی ندارید، در ابتدا قبل از هر تصمیمی نیاز دارید که بعضی از مشاوره های تحصیلی معتبر را چک کنید به دلیل اینکه سوابق و تجربه آنها در زمینه تحصیل و اعزام دانشجو به انگلستان می تواند به رساندن شما به مقصد و مدرک درست یاری رسان باشد. تعدادی دانشگاه در انگلیس و اروپا وجود دارد که به دانشجویان براساس مهارت زبان انگلیسی آنها و درصد نمراتشان در درس زبان انگلیسی در دوران مدرسه پذیرش می دهد.

اما فراموش نکنید که رقابت سختی پیش رو دارید و باید از قبل برنامه ریزی کنید و اطلاعات کافی بدست آورید. اغلب مهلت اقدام از فوریه تا ماه می می باشد و در دانشگاه های کشورهای مختلف متفاوت می باشد.

برای درخواست ادامه تحصیل بدون مدرک آیلتس، دانشجویان بایستی در درس زبان انگلیسی در سال دوازدهم حداقل 70 درصد یا بیشتر در برد تحصیلی CBSE یا برد دولتی دریافت کرده باشند .شرایط ورود به دانشگاه انگلستان بدون مدرک زبان این است که  آنها باید مهارت های نوشتاری و واژه ای عالی در زبان انگلیسی داشته باشند تا نیاز نباشد که در امتحان آیلتس شرکت کنند. معمولاً دانشجویان به صورت تماس تلفنی یا به صورت شخصی در نزدیکترین مرکز آزمون مصاحبه می شوند.







دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود