دریافت ویزای انگلیس


10 ماه پیش


اخذ ویزای انگلستان

 

ویزای انگلیس (UK Visa) جهت اجازه ورود به انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی صادر می شود که انواع مختلی دارد.

انواع ویزای انگلیس:

 

  • ویزای کار انگلیس ( UK work visas)

یکی از شروط مهم جهت صدور ویزای کاری انگلستان داشتن دعوتنامه از سوی یک کارفرما، شرکت و یا موسسه می باشد. همچنین متقاضی فقط در صورتی مجاز به کار در انگلیس می باشد که مدرک زبان آیلتس (بسته به شغل مورد نظر) ارائه کند. علاوه بر این ها ارائه گواهی اشتغال به کار و سابقه بیمه تامین اجتماعی و داشتن تمکن مالی و گردش حساب 3 تا 6 ماهه از بانک الزامیست.

  • ویزای تحصیلی انگلیس ( UK Study Visas)

                  ویزای Tier 4 یا ویزای تحصیلی انگلیس بهترین نوع ویزای بریتانیا می باشد که به منظور ادامه تحصیل در این کشور است. این ویزا دو زیرمجموعه را در برمی‌گیرد:

  • ویزای دانش آموزی (Child ) : این نوع ویزای تحصیلی انگلستان مخصوص دانش‌آموزان بین ۴ تا ۱۷ سال  طراحی شده است و امکان تحصیل در این رده سنی از مقطع پیش دبستانی تا دبیرستان را فراهم می کند.
  • ویزای دانشجویی(General)  :این نوع ویزا تحصیلی انگلیس مخصوص افراد بالای 18 سال بوده و امکان تحصیلات پیش دانشگاهی و دوره های دانشگاهی را در دانشگاه‌ها و کالج‌های انگلیس برای این رده سنی ممکن می کند.

            یکی از مزایای بسیار مهم ویزای تحصیلی انگلیس این است متقاضی می‌تواند پس از پایان فارغ التحصیلی و اخذ مدرک دانشگاهی در مهلت قانونی ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری در این کشور تبدیل کند.

            البته برای دریافت ویزای تحصیلی انگلیس ابتدا نیاز به اخذ پذیرش تحصیلی از یکی از دانشگاه‌ها و یا موسسات آموزشی عالی در این کشور است که خود تابع سیستم امتیازبندی ویزا می باشند.

  • نوع دیگری از ویزای تحصیلی موسوم به ویزای تحصیلی کوتاه مدت یا Student Visitor است که مخصوص دوره‌های کوتاه مدت کالج و یا یادگیری زبان انگلیسی است. اعتبار این ویزا حداکثر ۱۱ ماه می باشد و فرد می‌بایست قبل از پایان اعتبار این نوع ویزا، خاک بریتانیا را ترک نماید.

 

  • ویزای سرمایه گذاری ( Investor visa)

این نوع از سرمایه گذاری متنوع بوده و دارای سه نوع سرمایه گذاری 2 میلیون پوندی، 5 میلیون پوندی و 10 میلیون پوندی می باشد. برای اگاهی از این نوع خدمات و گرفتن راهنمایی و مشاره و معرفی بهترین وکلای انگلستان حتما با موسسه علم گستر کاوه تماس بگیرید.

 

  • ویزای توریستی انگلیس ( Visitor Visa )

 

          یکی از سخت‌ترین شرایط اخذ ویزا برای متقاضیان ایرانی اخذ ویزای انگلستان می باشد.  ویزای توریستی انگلیس در مدت زمان‌های ۶ ماهه، ۲ ساله، ۵ ساله و ۱۰ ساله صادر می‌شود. که برای اخذ هر یک از این انواع باید مدارک مشخص شده‌ای ارائه شود. جهت درخواست ویزای انگلیس باید از طریق سایت سفارت این کشور اقدام کرد اما برای انگشت نگاری و تحویل مدارک باید به دفاتر VFSGlobal در ایران و یا خارج از ایران مراجعه شود.

 

ویزای تضمینی انگلیس!

 ضمانت ویزای انگلستان چیست؟

در حقیقت هیچکس نمی‌تواند هیچ تضمینی برای اخذ ویزای انگلیس به شما بدهد. اما یک تاریخچه سفری قدرتمند (ویزای شینگن، استرالیا، آمریکا و یا ویزای قدرتمند کشورهای آسیایی) و مدارک مالی خوب می تواند تا حد زیادی به شما کمک کند.

 

 

 







دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود