دوره کارشناسی ارشد بازیگری در دانشگاه ESSEX

دوره کارشناسی ارشد بازیگری MA Acting (International)  در East 15 Acting School یک برنامه آموزشی تمام وقت ، حرفه ای و فشرده است که به طور خاص برای دانشجویان بین المللی طراحی شده است.

 

این دوره بر اهمیت ادغام و تسلط بر طیف گسترده ای از مهارت های اصلی بازیگری تأکید می کند. این شامل؛ کلاسهای بازیگری ، Laban ، Feldenkrais ، Somatic and Grotowski based movement classes ، تولید صدا ، بیان ، RP (Received Pronunciation), ، متن و آواز.

 

این آموزش اساساً از رویه موجود ، میراث Stanislavski و روش ها ی منحصر به فرد East 15 خود استفاده می کند که از تکنیک ها ، اعتقادات و عملکرد یکی از مشهورترین و تأثیرگذارترین موسسه های تئاتر انگلستان "کارگاه تئاتر" Joan Littlewood  در قرن بیستم استفاده کرده است.

 

شما تجربه همکاری با گروه بازیگران بین المللی از اقصی نقاط جهان ، با دیدگاه های مختلف فرهنگی و تاریخی خواهید داشت که به عنوان یک هنرمند و انسان شما را به چالش می کشد . دوره این دانشگاه شامل مطالعه فشرده شکسپیر ، و اقامت و اجرا در تئاتر شکسپیر است.

 

این دانشگاه به مثبت اندیشی ، اشتیاق ، حرفه ای بودن و ایجاد یک فضای واقعاً ایمن که در آن می توانید یاد بگیرید و برای دستیابی به پتانسیل کامل خود کاوش کنید ، اعتقاد دارد. شما مهارت ها و تکنیک های جسمی و صوتی همراه با رویکرد منحصر به فرد و دقیق این دانشگاه را نسبت به تمام جنبه های آموزش بازیگری برای ساخت شخصیت های واقعی ، سه بعدی از عمق احساسی و صحت با متن های پیچیده در سبک های مختلف خواهید داشت. این آموزش یک رویکرد جامع برای ایجاد شخصیت و تفسیر روایت است ، ایده آل برای هر دانش آموزی که علاقه به بازیگری و اجرا دارد. و همچنین شما تبدیل به یک بازیگر خودکفا خواهید شد و قادر خواهید بود با اطمینان در هر ژانر یا رشته بازیگری با اطمینان کار کنید.

کارشناسی ارشد بازیگری (بین المللی) به مدت 12 ماه به صورت تمام وقت است.

 

همه دانشجویان در طول تحصیل در نمایش های عمومی شرکت می کنند.

این دوره در پردیس زیبا Loughton دانشگاه Essex تدریس می شود.

 

شرایط ورود به این رشته:

متقاضیان باید یک تست ممیزی یا ویدئو از خود تهیه کنند ، به علاوه مدرک کارشناسی با معدل کلی 14.

الزامات زبان انگلیسی

مدرک IELTS با نمره 6.5 به طور کلی با حداقل امتیاز 5.5

شهریه دانشجویان بین المللی 17.570 پوند می باشد.

دوره کارشناسی ارشد بازیگری در دانشگاه ESSEX










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود