کارشناسی ارشد فیلم و تلویزیون در دانشگاه بریستول

این برنامه متمایز و مهیج ، شیوه ساخت فیلم را با رویکردهای متنی و تاریخی مطالعه فیلم و تلویزیون ادغام می کند. به عنوان یک دانشجو در این دوره ابتکاری ، شما با دیدگاه های انتقادی و نظری درگیر خواهید شد و مهارت های سطح بالایی از تجزیه و تحلیل را توسعه می دهید. شما همچنین این فرصت را خواهید داشت که مهارت های فیلم سازی را بیاموزید ، و در گروه های کوچک به طور فشرده کار کنید تا امکانات  زیبایی شناختی را کشف کرده و از  صنعت رسانه ی نمایش اطلاعات کسب کنید .
دانشگاه بریستول بیش از 40 سال تجربه در این زمینه دارد و  برای این دوره  از متخصصان برجسته جهان در این صنعت استفاده می کند. گروه فیلم و تلویزیون این دانشگاه مجموعه ای از سمینارهای تحقیقاتی در این  صنعت را برای غنی سازی تحصیلات شما برگزار می کند. امکانات این دانشگاه  شامل دو سینما ، استودیو تولید ، مجموعه انیمیشن و ویرایش ، اتاق سمینار و اتاق صدا است.

بریستول دارای  فضاهای متنوع سینما ، تلویزیون و رسانه های دیجیتال مانند مرکز آرنولفینی ، بی بی سی بریستول و غیره  می باشد که در آن می توان به مطالعه فیلم و تلویزیون پرداخت در بریستول مجموعه ای از جشنواره های فیلم از جمله جشنواره فیلم کوتاه و انیمیشن Encounters ، جشنواره Slapstick و جشنواره Afrika Eye برگزار می شود.

مدارک مورد نیاز جهت ورود به این رشته در دانشگاه بریستول:

1- نمونه کار مرتبط با این رشته (PORTFOLIO)

2- حداقل نیاز آیلتس آکادمیک با نمره 6.5 و حداقل در هر مهارت 5.5

شهریه:

22.100 پوند

کارشناسی ارشد فیلم و تلویزیون در دانشگاه بریستول










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود