معرفی رشته حقوق تجارت بین الملل در دانشگاه بریستول

رشته حقوق تجارت بین المللی شما را قادر می سازد تا در مباحث تخصصی بین المللی و تجاری شرکت کنید. واحدهای حقوق بین الملل را می توان از موضوعاتی در حوزه حقوق بین الملل خصوصی انتخاب کرد و محتوای واحدهای حقوق تجارت شامل یک عنصر بین المللی مانند تجارت بین الملل است. این برنامه هم برای دانشجویان خارج از انگلستان و هم برای دانشجویانی که مایل به تکمیل  رشته های تخصصی خود هستند مفید خواهد بود.

ما مجموعه ای هیجان انگیز و تحریک کننده از برنامه های حقوق تحصیلات تکمیلی را ارائه می دهیم که هر یک از آنها شما را برای مشاغل مختلف آماده می کند. اگر شما علاقه مند به تحصیل در رشته حقوق فراتر از سطح کارشناسی خود هستید و می خواهید مهارت های تحلیلی ، تحقیقاتی و حقوقی خود را در زمینه نوشتن مقاله توسعه دهید ، می توانید این  دوره را یک تجربه چالش برانگیز و کارآمد بدانید. ما یک گروه  بین المللی بزرگ و فعال  داریم و دانشجویان LLM ما از کلاس های کوچک که توسط متخصصان مشهور جهان تدریس می شود ، بهره مند می شوند.

برنامه های LLM ما به شما این امکان را می دهد تا در یک رشته خاص تخصص داشته باشید .در همه موارد ، شما تشویق می شوید که حوزه های حقوقی منتخب خود را در سطح عمیق تری کاوش کنید. این فرصت را خواهید داشت که با در نظر گرفتن مباحث مربوط به تئوری و عملی و از طیف وسیعی از دیدگاه ها ، نحوه فعالیت این زمینه های حقوقی را در زمینه های مختلف ببینید.

 

مدارک مورد نیاز جهت ورود به این رشته:

  1. داشتن مدرک کارشناسی مرتبط با رشته حقوق
  2. داشتن مدرک IELTS ACADEMIC با نمره +6.5 (حداقل نمره در هر مهارت 6 می باشد.)

 

شهریه :

برای دانشجویان بین المللی 19.900 پوند

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید:

26200783

26200784

 

 معرفی رشته حقوق تجارت بین الملل در دانشگاه بریستول










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود