رشته عکاسی در دانشگاه کینگستون در مقطع ارشد

رشته عکاسی در دانشگاه کینگستون در مقطع ارشد:

در این مدرک کارشناسی ارشد عکاسی ، شما یک سفر جذاب از تجربه بصری در مرزهای عکاسی آغاز خواهید کرد.

شما یک دوره اصلی کار عملی را برای نمایشگاه در طول دوره 17 ماهه در یک محیط حمایتی و پویا ایجاد خواهید کرد که در یک نمایش نهایی در مدرسه هنر کینگستون ترائه خواهید داد.

این دوره شمارا از  مرزهای بین اشکال ، رشته ها و موضوعات مختلف را که با تعریف گسترده ای از رسانه عکاسی (آنالوگ و دیجیتال ، رسانه ها و فن آوری جدید ، تصویر ثابت و متحرک ، نصب ؛ عملکرد و بایگانی) درگیر می شوند ، آشنا می کند.

دروس  ما برای کمک به شما در تبدیل شدن به یک عکاس حرفه ای ، طراحی شده است.

 

دلایل انتخاب کینگستون

ارائه پشتیبانی کاملاً متناسب و سفارشی برای ایجاد اعتماد به نفس در شما  و تکمیل اطلاعاتتان که و شما را قادر می سازد پروژه های بلند پروازانه خود را ارائه دهید.
امکانات شامل سوئیت های آنالوگ و دیجیتال ، اتاق تاریک مرطوب ، استودیوهای عکس حرفه ای ، محوطه نمایش و فروشگاه دوربین است. به مجموعه های فیلم و انیمیشن ، کارگاه های ساخت کتاب ، چاپ و کارگاه های سه بعدی دسترسی خواهید داشت.
بازدید از گالری ها ، جشنواره های عکاسی و سایر فضاهای فرهنگی و همچنین تورهای تحصیلی (بازدیدها اختیاری است و هزینه اضافی را به همراه دارد) وجود دارد.
با نمایش هنر خود در مدرسه هنر کینگستون ، می توانید به اوج برسید.

شهریه:

کارشناسی ارشد تمام وقت 17،600 پوند

حداقل شرایط ورود به این رشته:

  1. این دوره برای طیف وسیعی از متخصصان عکاسی است. دانشجویان از طریق درخواست رسمی دانشگاه و مصاحبه (با نمونه کارها) پذیرفته می شوند. همچنین شما باید یک بیانیه شخصی و یک پروژه پیشنهادی مشخص در مورد چگونگی استفاده از دوره 17 ماهه برای توسعه بخش قابل توجهی از کارهای عکاسی ارائه دهید.
  2. مدرک لیسانس در رشته مرتبط با عکاسی
  3. برای این دوره حداقل نیاز آیلتس آکادمیک نمره  6.5 و حداقل نمره در  مهارت نوشتن 6 و حداقل نمره در سایر مهارت ها  5.5

 

رشته عکاسی در دانشگاه کینگستون در مقطع ارشد










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود