شرایط منحصر به فرد کالج دیوید گیم در رشته طراحی هنر و معماری

شرایط منحصر به فرد کالج دیوید گیم در رشته طراحی هنر و معماری :

اندازه کوچک کلاسها:
اندازه کلاس های ما بسیار کوچکتر  از سایر دوره های پایه است. این تضمینی است  که از سطح بالایی از توجه فردی برخوردار هستید و شما را قادر می سازد نسبت به یک کلاس بزرگتر پیشرفت سریعتری داشته باشید.

آموزش فردی:

مدرسان ما به نیازهای فردی شما پاسخ می دهند و آموزش متناسب با سطح تجربه و تخصص شمار را ارائه می دهند.
پشتیبانی یک به یک:
در کل مراحل اخذ پذیرش  دانشگاه از شما پشتیبانی خواهد شد. ما در انتخاب رشته ها و دانشگاه هایی که مناسب شما هستند به شما مشاوره و کمک فردی می دهیم. ما در نوشتن یک هدفنامه  شخصی قوی از برنامه دانشگاه ، ایجاد نمونه کارهای قابل توجه و کمک به شما برای آماده شدن برای مصاحبه های دانشگاه ، از شما پشتیبانی خواهیم کرد.

محل الهام بخش:

کالج ما در قلب شهر واقع شده است ، نزدیک به ساختمانهای معروف جهان مانند Gherkin ، Shard ، برج لندن و بسیاری از گالری های هنری و موزه های بزرگ. این محیط هیجان انگیز منبع الهام بخشی دانشجویان ما است و دسترسی آسان به فرهنگ پر جنب و جوش معروف لندن را امکان پذیر می کند.
دانشجویان از طریق سفرهای میدانی و بازدیدهای مطالعه مستقل با بسیاری از گالری ها ، موزه ها ، ساختمان ها و رویدادهای ویژه لندن آشنا می شوند.


تدریس و امکانات:
این دوره توسط هنرمندان و طراحان با طیف گسترده ای از مهارت تدریس می شود.
امکانات کالج شامل مجموعه بزرگی از رایانه های iMac اپل ، چاپگرهای رنگی ، نورپردازی عکاسی و پس زمینه های حرفه ای و یک استودیوی اختصاصی برای طراحی و هنر مجهز به همه ابزارها و مواد لازم برای ایجاد طیف گسترده ای از کارهای دو بعدی و سه بعدی است.


برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید:

26200783

26200784

شرایط منحصر به فرد کالج دیوید گیم در رشته طراحی هنر و معماری










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود