دانشگاه لینکلن

دانشگاه لینکلن (University of Lincoln) در جدول رده‌بندی دانشگاه های برتر است و  از سال ۱۹۹۲ به بعد در رده ۵ دانشگاه اول و دربین کل دانشگاه ها، جزء ۵۰ مورد اول قرار دارد و امتیاز این دانشگاه باعث  شده که دانشجویان زیادی علاقه مند به تحصیل در این دانشگاه و کشور انگلستان بشوند.

این دانشگاه در حال حاضر تأکید بیشتری بر رشته های علوم پایه و پزشکی دارد و  پیشرفتهای خوبی هم در این زمینه داشته است .

جدیدترین بنای احداث‌شده، پارک علوم و فناوری است که با همکاری سازمان تعاونی لنکل­شایر به بهره‌برداری رسید. اولین بنای این پارک، آزمایشگاه‌های جوزف بنکس بود که به‌عنوان زیرساخت دانشکده شیمی، علوم زیستی و داروسازی در سال ۲۰۱۴ افتتاح گردید.

دانشگاه لینکلن به‌پاس همکاری با بخش‌های تجارت و صنایع، به‌ویژه شرکت زیمنس که این دانشگاه را در کنار دانشگاه‌های کمبریج ،منچستر و نیوکاسل یکی از شرکای اصلی خود در سطح جهان می­داند، در سطح کشور موردتقدیر قرارگرفته است.

مرکز مطالعات مهندسی لینکلن که ۷ میلیون پوند هزینه ساخت آن شده است با همکاری شرکت زیمنس و آژانس توسعه ایست میدلندز ساخته شد. این دانشکده که قدمتی ۲۵ ساله دارد، نخستین ساختمان اختصاصی آموزش مهندسی در بریتانیا است و جایزه همکاری با بخش­های تجارت و صنایع را از آن خود کرده است. این دانشکده هم‌اکنون برای تبدیل شدن به ساختمان اسحاق نیوتن در حال توسعه است؛ از این مرکز آموزشی و پژوهشی جدید قرار است به‌ عنوان دانشکده جدید ریاضیات و فیزیک و نیز دانشکده مهندسی و علوم رایانه استفاده شود.

همچنین، به‌منظور گرامیداشت یاد اسحاق نیوتن، قرار است نهال سیبی از لینکلن شایر در وولستورپ (محل تولد وی) به دانشکده آورده و در کنار ساختمان جدید کاشته شود. مرحله دوم توسعه، شامل احداث سالن آمفی­تئاتری با ظرفیت ۵۰۰ صندلی است که در بهار ۲۰۱۷ افتتاح خواهد شد.

این همکاری نماد رویکردی یکپارچه، بومی، متمرکز و باکیفیت است و در طول ۲۰ سال گذشته که دانشگاه لینکلن از هال به اینجا منتقل شده، آن را حفظ کرده است. اکنون، در جدول رده‌بندی دانشگاه های برتر از سال ۱۹۹۲ به بعد، این دانشگاه در زمره ۵ دانشگاه اول و در میان کل دانشگاه ها، جزء ۵۰ مورد اول قرار دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید:

26200783

26200784

 

 

دانشگاه لینکلن










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود