دانشگاه برونل لندن

 تحصیل در انگلستان و شهر لندن می تواند بسیار جذاب باشد.دانشگاه برونل لندن (Brunel University London) پس از آنکه به ‌سبب نرخ پایین شاخص رضایت دانشجویان در ارزیابی‌ها، رتبه‌ی درخشان خود را از دست داد، سقوط قابل‌توجهی را در رده‌بندی‌ها تجربه کرد، اما با این وجود با برداشته‌شدن گام‌های مهمی در جهت ارتقای تجارب دانشجویی و دورنمای شغلی فارغ‌التحصیلان، جایگاه پیشین خود را بدست آورد.

مرکز عالی آموزشی دانشگاه برونل (Brunel Educational Excellence Centre) این امکان را برای دانشجویان فراهم آورده‌است که از فرصت‌های تدارک‌دیده‌شده برای ارتقای مهارت‌های دانشگاهی خود استفاده کنند. این مرکز همچنین از آموزش‌های نوآورانه حمایت می‌کند. مرکز گسترش حرفه‌ای (Professional Development Centre) این دانشگاه نیز با تمرکز بر ارتقای قابلیت‌های استخدامی دانشجویان به ارائه‌ی خدماتی مانند کاریابی، آموزش زبان‌های خارجه و یک مرکز جدیدالتأسیس نوآوری می‌پردازد.

دانشگاه برونل به کاریابی برای دانشجویان بسیار بها داده، و همواره درصدد است دورنمای شغلی آنان را از طریق ارائه‌ی طرح‌های مهارت‌محور از قبیل ارتباطات کلامی و نوشتاری و ارتقاء دانش تجاری و رایانشی بهبود بخشد. این دانشگاه در سال ۲۰۱۶ جایزه‌ای را با عنوان برونل‌پلاس (Brunel+) ارائه کرد که هدف از آن شناخت فعالیت‌های غیردانشگاهی جذاب از منظر کارآفرینان بود.

این دانشگاه که به تازگی پنجاهمین سال تأسیسش را جشن گرفته، بودجه‌ای بالغ بر چهارصد میلیون پوند را در پردیس‌های خود واقع در شمال لندن هزینه کرده‌است. همچنین یک پروژه‌ی صد و پنجاه میلیون پوندی نیز در زمینه‌ی تجهیز امکانات ورزشی و مهندسی در دستور کار پنج سال آتی این دانشگاه قرار دارد.

برای ادامه مطلب لطفا به لینک زیر مراجعه فرمائید:

http://www.egkaveh.org/blog/140179/university/brunel_university_london

.

دانشگاه برونل لندن










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود