دانشگاه ساسکس انگلستان
 
 

دانشگاه ساسکس با افزایش بیش از ششصد نفر به ظرفیت پذیرش دانشجویان مقطع کارشناسی خود در سال ۲۰۱۵ (هجده درصد بیشتر از سال گذشته)، مرحله جدیدی از ارتقا در رتبه‌بندی‌های بین‌دانشگاهی را تجربه کرد. نرخ پذیرش تنها یک دانشگاه در بریتانیا بیشتر از نرخ پذیرش نودوسه‌درصدی دانشگاه ساسکس است. هدف این دانشگاه از افزایش پذیرش ظرفیت رسیدن به رشد پنجاه‌درصدی ترم‌اولی‌ها تا سال ۲۰۱۸ است. این دانشگاه با فراهم کردن فرصت‌هایی بیشتر برای دانشجویان مختلف باعث شده‌است تا با افزایش تعداد دانشجویان هرچه بیشتر به چشم‌انداز میان‌رشته‌ای که از سال ۱۹۶۰ در نظر داشته نزدیک‌تر شود، و به این ترتیب پژوهشگران همکار در رقابتی بین‌المللی با یکدیگر قرار می‌گیرند.

دانشگاه ساسکس در میان بیست دانشگاه برتر بریتانیا قرار دارد. کیفیت هفتادوپنج درصد از طرح‌های ارسالی این دانشگاه به عالیِ بین‌المللی بوده‌است. دانشگاه ساسکس در رشته‌های تاریخ، زبان انگلیسی، روان‌شناسی و جغرافیا پیشتاز است.

از تعداد پانزده‌هزار دانشجویی که در پردیس این دانشگاه در چهارمایلی برایتون Brighton در حومه فالمر Falmer به تحصیل مشغول‌اند، یازده‌هزارودویست نفر در مقطع کارشناسی تحصیل می‌کنند.

دانشگاه ساسکس یکی از برنامه‌های توسعه عمرانی‌اش را به‌تازگی و با هزینه‌ای بالغ بر صد میلیون پوند به پایان رسانده‌است. نوسازی ساختمان اصلی سر باسیل اسپنس Sir Basil Spence و احداث ساختمان‌های دیگر بخش‌هایی از این طرح بوده‌اند. یک ساختمان آموزشی با مجموعه‌ای از سالن‌های مطالعه، سخنرانی، فضای آموزشی و مرکز فعالیت‌های اجتماعی جدیدترین ساختمان این دانشگاه است که با هزینه‌ای بالغ بر بیست‌ونه میلیون پوند ساخته شده‌است.

مرحله جدیدی از پروژه بازسازی تجهیزات مهندسی در این دانشگاه در حال انجام است که سرمایه‌گذاری ۱۰میلیون‌پوندی در مرکز رایانه و محاسبات، روباتیک، الکترونیک و مکاترونیک (مکانیک و الکترونیک) بخشی از آن محسوب می‌شود. مرکز آتنبرو Attenborough که در سال ۲۰۱۵ بازگشایی شد، به مرکزی برای هنرهای میان‌رشته‌ای دانشجویان و عموم مردم تبدیل شده‌است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید:

26200783

26200784

دانشگاه ساسکس انگلستان










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود