اطلاعات تکمیلی رشته کشاورزی در انگلستان

در این جدول نام شانزده دانشگاه به چشم می‌خورد که در این میان تنها دو دانشگاه کشاورزی رویال  (Royal Agriculture University) و دانشگاه هارپر آدامز (Harper Adams) که در سال جاری بهترین رتبه را در بخش استخدام فارغ‌التحصیلان به خود اختصاص داده‌اند، تخصصی هستند. در میان سایر دانشگاه‌ها، نیوکاسل تنها دانشگاهی است که با نرخ هشتاد درصدی استخدام فارغ‌التحصیلانش مقصدی مطمئن برای دانشجویان به شمار می‌رود، درحالی‌که این نرخ در میان سایر دانشگاه‌ها کمتر از سی درصد است.

تقاضا و نام‌نویسی در این رشته در سال ۲۰۱۵ نیز رشدی بی‌سابقه داشت، تاجایی‌که میزان تقاضای دانشجویان به میزان ده‌درصد افزایش پیدا کرد. با وجود تنها چهار داوطلب در این رشته (و حتی تعداد داوطلب کمتر در رشته‌های جنگل‌داری و درختکاری)، میانگین امتیازات ورودی دانشجویان همچنان بسیار پایین است. تنها دانشگاه ناتینگهام توانست میانگین امتیازی بیشتر از چهارصد را در A-Level به دست آورد، هرچند تنها میانگین امتیاز دو دانشگاه کمتر از ۳۰۰ است.

نرخ رضایتمندی دانشجویان از دانشگاه‌ها بالا است و تنها یک دانشگاه به سبب کیفیت پایین تدریس امتیازی کمتر از هفتاددرصد کسب کرده‌است. لازم به ذکر است که هیچ دانشگاهی در زمینۀ تجربیات دانشجویی امتیازی کمتر از این دانشگاه کسب نکرده‌است. دانشگاه ناتینگهام ترنت (Nottingham Trent) برای چندمین بار بهترین امتیاز در حوزۀ تدریس را کسب کرد و چنانچه موفق به کسب امتیاز از سامانه الگوی سنجش کیفیت اثر پژوهشی شده بود، توانسته بود جایگاهی بالاتر از جایگاه دوازدهمی در جدول داشته باشد. به‌طورکلی این رشته‌های تحصیلی به‌لحاظ نرخ استخدام فارغ‌التحصیلان در میان ده رشتۀ انتهایی جدول قرار دارند، هرچند در جدول میزان حقوق دریافتی وضعیت بهتری داشته و در میان شصت‌وهفت رشتۀ تحصیلی دیگر در جایگاه چهل‌وپنجم جدول قرار دارند. این دو رشتۀ تحصیلی با نرخ بیکاری هفده‌درصدی در میان سه رشتۀ نخست این جدول قرار دارند، هرچند شاغلین به کار این رشته‌ها به‌طور میانگین بیست‌ویک‌هزاروصدوپنجاه‌وهشت پوند حقوق دریافت می‌کنند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید:

26200783

26200784

اطلاعات تکمیلی رشته کشاورزی در انگلستان










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود