دانشگاه بریستول

دانشگاه بریستول یک دانشگاه تحقیقاتی  و پر جنب و جوش واقع در جنوب غربی انگلستان است.  سر وینستون چرچیل صدراعظم سابق دانشگاه بود، از سال ۱۹۲۹ تا سال ۱۹۶۵

شعار این دانشگاه برگرفته از معروف روم شاعر شعر هوراس، و ترجمه آن به زبان انگلیسی به عنوان یادگیری ترویج یک قدرت درونی است .

امروز، این دانشگاه بیش از ۲۰۰ رشته از جمله هنر، علوم پزشکی، علوم، مهندسی، علوم اجتماعی و قانون، و علوم سلامتی را ارائه می دهد. که ایندانشکده را را به ۲۵ مرکز علمی و  به شش دانشکده تقسیم شده کرده است.

دانشگاه دارای ارتباط قوی با صدها نفر از کارفرمایان، اعم از کسب و کارهای کوچک در سراسر جهان را دارد .

این دانشگاه همچنین نمایندگانی در جایزه نوبل دارد که  آنها عبارتند از دوروتی هاجکین، صدراعظم سابق دانشگاه که موفق به کسب جایزه نوبل در شیمی درسال۱۹۶۴  شد ؛ نمایشنامه نویس هارولد پینتر، برنده جایزه نوبل ادبیات در سال۲۰۰۵ ؛ و آنگوس دیتون، برنده جایزه نوبل در اقتصاد سال ۲۰۱۶

همچنین دانشگاه بریستول دارای رنکینگ ۷۱ در بین دانشگاههای جهان می باشد .

پیش از دانشگاه بریستول دانشگاه کالج بریستول که بین سالهای ۱۹۰۹-۱۸۷۶ فعالیت می کرد وجود داشت . دانشگاه کالج بریستول ۱۰ اکتبر سال ۱۸۷۶ در خیابان ۳۲ پارک فعالیت خود را رسما آغاز کزد .

در ابتدا کار خود را با ۱۵ استاد شروع کرد. این کالج متعلق به مردان و زنان بود اما ابتدا فاقد رشته پزشکی بود که با ۹۹ دانشجو که ۳۰ نفر از آنان مرد و ۶۹ نفر از آنان زن بودند شروع کار خود را اعلام کرد . در مه سال ۱۹۰۹ و پس از ۳۳ سال از تاسیس دانشگاه کالج بریستون منشور منشور تصویب شده توسط ادوارد هفتم به اجرا درآمد .

این دانشکده نقش اساسی را در ۱۲ مرکز آموزش دکتری و مشارکت هیئت علمی و میزبانی از دانشگاه های خارجی ایفا می کند .

بودجه پژوهشی این دانشکده در سال ۱۴-۲۰۱۳ بیش از ۶۰ میلیون پوند بود که این بودجه به طور مستمر در حال افزایش است .

بریستول یکی از دانشگاه های محبوب و موفق در انگلستان است و دررتبه بندی دانشگاه های جهان QS 2016 بین ۵۰ دانشگاه برتر جهان قرار گرفت .

پروفسور جورج بنتینگ رئیس دانشکده علوم پزشکی دانشگاه بریستول می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید:

26200783

26200784

 

دانشگاه بریستول










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود