هزینه تحصیل در انگلستان در مقطع فوق لیسانس

کسانی که در دوره های فوق لیسانس انگلستان تحصیل می کنند، خواهند دید که هزینه ی تحصیل آنها احتمالا از دانشجویان دوره ی لیسانس انگلستان بیشتر است. آنهایی که در بریتانیای کبیر زندگی می کنند، خواهند دید که هزینه ی تحصیلشان سالانه بالغ بر 12000 یورو است. اما اگر اهل یکی از کشورهای بریتانیای کبیر نیستید، ممکن است ناچار باشید تا 20000 یورو سالانه هزینه ی تحصیل در دوره های فوق لیسانس را بپردازید. این مقدار بسته به دانشگاه و رشته ی موردنظر شما، تغییر می کند.

همچنین ممکن است لازم باشد کتاب و لوازمی را برای کلاس های خود خریداری کنید. در این صورت، دانشگاه شما میانگین هزینه ی کتاب را به شما اطلاع می دهد. حتما با دانشگاه محل تحصیل خود در ارتباط باشید – آنها به شما کمک می کنند که هزینه ی واقعی تحصیل را فراتر از فقط شهریه، به دست آورید.

اگر این ارقام شما را مضطرب کردند، یک نکته ی مهم هست که باید در نظر بگیرید. اگر شما قصد دارید تمام دوران تحصیل خود را درانگلستان باشید، این دوران بسیار کوتاه تر از کشور خود شما خواهد بود. به عنوان یک دانشجوی لیسانس، شما به جای 4 سال، 3 سال تحصیل خواهید کرد و  در دوره های پس از لیسانس (فوق لیسانس) فقط به 1 سال تحصیل نیاز دارید. پس با اینکه ممکن است قیمت ها برای شما که شهروند بریتانیای کبیر نیستید، بالا به نظر برسند، در کل، همان قیمت کشور خودتان یا کمتر خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید

26200783

26200784

هزینه تحصیل در انگلستان در مقطع فوق لیسانس










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود