دوره های تابستانی در کالج Bosworth

صبح – دانش آموزان به گروه هایی تقسیم میشود که بر اساس سطح زبان آنها انجام می شود. این دوره هر چهار مهارت شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن را شامل می شود. مهارت ها را در کنار پروژه های تحقیقی یاد میگیرند. هر دو هفته یک بار هم امتحان گرفته  می شود.
بعد از ظهر – تمرین دارند که به صورت شاد در عین حال ارزش و کیفیت آموزشی دارد. بالا بردن اعتماد به نفس و پیشرفت روان صحبت کردن انگلیسی آنها در محیط های متنوع آموزشی انجام می شود. هدف از این برنامه آشنایی دانش آموز با دیگران که در یک گروه سنی هستند و کسب آمادگی در زبان انگلیسی برای محیط های تحصیلی آینده می باشد. کلاس مفرح است و از تم برای کلاسهای انگلیسی استفاده می کنند و با تمرینات گروهی و اردو مکالمه انگلیسی کار میکنند.
این دوره شامل دو روز کامل سفر به شهر دیگری نیز می باشد و رفت و آمد با قطار یا coach انجام می شود. اقامتگاه تحت نظارت کامل می باشد و همه وعده های غذایی در کالج آماده می شود و منوی غذایی متنوعی دارد که همه گزینه ها با استاندارد سلامتی همراه است.
همچنین دانش آموزان تمرین مکالمه را با ارتباط برقرار کردن با فعالیتهای تابستانی دارند که وظایف روزانه را شامل می شود. این ارتباط با دو روز سفر در هفته ادغام شده است و یادگیری را مفرح کرده است.
این دوره برای دانش آموزان با انگیزه که قصد دارند GCSE و یا A Level بگذرانند یا مطالعه ای برابر با تحصیل در انگلستان، یا کشورهای دیگری داشته باشند البته تجربه زندگی در انگلستان را نیز داشته باشند دوره ایده آلی است.
معلمان بی نظیر که خیلی جذاب و دوستانه هستند و می دانند که چگونه دانش آموزان را علاقمند کنند و برای توضیح همه موارد در جزئیات زمان میگذارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط تحصیل و سفر به انگلستان با موسسه علم گستر کاوه تماس بگیرید.

۲۶۲۰۰۷۸۳📞
۲۶۲۰۰۷۸۴📞

 
https://t.me/egkaveh

info@egkaveh.org
 

دوره های تابستانی در کالج Bosworth










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود