سرمایه گذاری در انگلستان از طریق post-study work

این ویزا یکی از ویزا های سرمایه گذاری و کار افرینی در کشور انگلستان است. برای دریافت این ویزا فرد متقاضی باید در مجموع 95 امتیاز را کسب نماید. شخصی میتواند برای دریافت این نوع از ویزاهای سرمایه گذاری در انگلیس اقدام نماید که دارای 50000 پوند سرمایه نقد باشد و یا اینکه از سازمان ها و موسسات معتبر انگلستان این مبلغ را دریافت نماید. اگر فرد خود این میزان سرمایه تهیه میکند باید ثابت نماید این سرمایه متعلق به او و یا همسر او است. دسترسی به این سرمایه 75 امتیاز را برای فرد فراهم می آورد. لازم به ذکر است که اشخاصی که در انگلستان تحصیل کرده اند و یا در حال تحصیل هستند برای دریافت این ویزا واجد شرایط هستند. چنین فردی میتواند با ایجاد یک کسب و کار در کشور انگلستان اقامت دائم این کشور را بدست آورد.

از دیگر ملزومات دریافت این ویزا آن است که متقاضی مدرکی دال بر توانایی خود در زمینه زبان انگلیسی (آیلس حداقل 4 در تمام مهارت ها) ارائه نماید. این امر میتواند 10 امتیاز به امتیازات فرد اضافه نماید. شهروندان کشورهای انگلیسی زبان که برای دریافت این ویزا اقدام می نمایند از این شرط معاف هستند.

در این روش سرمایه گذاری در انگلستان نیز شخص متقاضی باید با ارئه مدارک مالی ثابت نماید که توانایی تامین هزینه های خود و همراهانش را دارد که این مبلغ برای شخص متقاضی و هر همراهش اگر در خارج از انگلستان باشند به ترتیب 3310 پوند و 1890 پوند است و اگز در خاک انگلستان باشند 945 پوند برای نفر اصلی و برای هر همراه 630 پوند می باشد. بعد از آن و با کسب 10 امتیاز دیگر فرد 95 امتیاز مورد نیاز خود را کسب می نماید و واجد دریافت این ویزا می شود.

لازم به ذکر است برای اقدام به سرمایه گذاری در انگلیس از این طریق فرد متقاضی باید یک طرح با توجیه اقتصادی (a business plan) ارائه نماید. با ارائه این مدارک فرد میتواند برای خودش, همسر و فرزندان کمتر از 18 سال خود برای دریافت این ویزا اقدام نمایدمدت این ویزا 3 سال و 4 ماه است و بعد از این مدت در صورتی که همچنان مبلغ 50000 پوند موجود باشد و فرد در این مدت 2 فرصت شغلی ایجاد کرده باشد برای 2 سال دیگر این ویزا تمدید میگردد و با 5 سال اقامت در خاک انگلستان فرد میتواند به اقامت دائم این کشور دست پیدا کند. همراهان متقاضی سرمایه گذاری در انگلستان اجازه کار و تحصیل در کشور انگلستان را دارند و متقاضی میتواند 6 ماه در سال در خارج از خاک انگلستان باشد

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید:

26200783

26200784

 سرمایه گذاری در انگلستان از طریق post-study work










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود