ویزای تاسیس شرکت یا کارآفرینی در انگلستان Enterpreneur

ویزای Entrepreneur یا تاسیس شرکت و کار افرینی از پرطرفدارترین ویزاهای سرمایه گذاری در کشور انگلستان است. از آنجا که این ویزا از یک سیستم امتیاز بندی پیروی میکند متقاضی این ویزا باید 95 امتیاز لازم برای دریافت این ویزا را کسب نماید. دسترسی به منابع مالی به ارزش 200,000 پوند در بانک های معتبر چه در داخل چه خارج از انگلستان در صورتی که قابل انتقال به انگلستان باشد از مهم ترین ملزومات این نوع از سرمایه گذاری در انگلستان است که 75 امتیاز را برای فرد تامین می نماید. لازم به ذکر است این میزان سرمایه می تواند متعلق به خود متقاضی و یا همسر او باشد که در هر صورت باید مدارک لازم برای اثبات این امر ارائه گردد.

اگر شخص متقاضی شهروند کشوری به جز کشورهای انگلیسی زبان باشد باید مدرکی دال بر آشنایی خود با زبان انگلیسی ارئه دهد (در حال حاضر نمره آیلس 4 در کلیه مهارت ها مورد نیاز است). این مهارت زبان به فرد 10 امتیاز میدهد و از شرایط لازم برای دریافت این ویزاست.

از طرف دیگر متقاضی سرمایه گذاری در انگلستان از طریق این روش باید بتواند هزینه های زندگی خود و همراهانش را در کشور انگلستان تامین نماید واین امر را ثابت کند. اگر متقاضی و همراهانش خارج از کشور انگلستان هستند مبلغ مورد نظر برای شخص اصلی 3310 پوند و برای هر همراه 1890 پوند است و اگر در خاک انگلستان حضور دارند 945 پوند برای شخص اصلی و 630 پوند برای هر همراه است. این امر 10 امتیاز برای فرد تامین میکند و در مجموع متقاضی به 95 امتیاز لازم دست میابد.

روند کار به این صورت است که شخص متقاضی با تهیه مدارک لازم و ارائه یک طرح اقتصادی a business plan پروسه ویزای خود را اغاز می نماید و در نهایت این مبلغ باید برای تاسیس یک شرکت و یا راه اندازی یک کسب و کار در انگلستان به کار گرفته شود. مدت این ویزا 3 سال و 4 ماه است و بعد از این مدت در صورتی که همچنان مبلغ 200,000 پوند موجود باشد و فرد در این مدت 2 فرصت شغلی ایجاد کرده باشد برای 2 سال دیگر این ویزا تمدید میگردد و با 5 سال اقامت در خاک این کشور فرد میتواند به اقامت دائم انگلستان دست پیدا کند، در صورتی که شخص با مبلغ مذکور مشکلی نداشته باشد، اقدام از این طریق یکی از روش های خوب مهاجرت به انگلستان است.

با دریافت این ویزا شما امکان این را دارید که شرکت یا کسب و کاری برای خود راه اندازی کنید و خودتان نیز در آن کار کنید. همچنین میتوانید اعضای خانواده خود شامل همسر و فرزندان کمتر از 18 سال خود را به همراه داشته باشید. همچنین این امکان وجود دارد که همزمان دو خانواده با یکدیگر برای دریافت این ویزا اقدام نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید:

26200783

26200784

 

 ویزای تاسیس شرکت یا کارآفرینی در انگلستان Enterpreneur










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود