بورسیه تحصیل در انگلستان

با  توجه به موقعیت تحصیل  انگلستان گرفتن بورس تحصیل در انگلستان کار ساده ای نیست کلا 4 نوع بورس در انگلستان وجود دارد.

  1. بورس FAKE یا غیر واقعی: بسیاری از کالجهای انگلستان با کلمه بورس در واقع یک کار تبلیغاتی می کنند.این کالج ها که معمولا به همه بورس می دهند ! شهریه های غیر واقعی اعلام میکنند و سپس بعد از دادن 50% تا 70% بورس به همه هزینه هایشان مانند کالجهای بسیار معتبر ما میشود .این کالجها که نامشان مشخص است نیاز به تو  ضیح نداردند پس گول تبلیغات بورس تحصیل انگلستان توسط این کالجهارا نخورید و کالج معتبر را انتخاب نمائید.
  2. بورس کالجها برای دانش آموزان ممتاز :کالجهای معتبر انگلستان نظیر DAVID GAME,CHELSEA,KPS,BOSWORTH به دانش آموزان ممتاز پس از سال اول در صورت کسب نمرات عالی بورسهای خوبی می دهند، پس اگر دانش آموز درسخوان باشد احتمال گرفتن بورس برای سال دوم بسیار وجود دارد.
  3. بورس دانشگاهها برای فوق لیسانس: بورس فوق لیسانس انگلستان شانس بالایی ندارد اما اگر دانشجو بسیار ممتاز باشد میشود شانس دانشجو را امتحان کرد.بورس دانشگاههای انگلیس برای دکتری: شانس آن از گرفتن بورس فوق لیسانس انگلیس بیشتر است اما باید رزومه بسیار قوی باشد.

نکته: موارد 3و4 می تواند از 10% تا بورسیه کامل تحصیل در انگلستان را شامل شوند.برای کسب اطلاعات بشتر در باره بورسیه تحصیلی در انگلستان با ما تماس بگیرید.

 

برای کسب اطلاعات بیستر با شماره های زیر تماس حاصل نمائید:

26200783

26200784

بورسیه تحصیل در انگلستان










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود