تجربه دانش آموزان UFP در کالج David Game

.

خانم Elmira دانشجوی رشته داروسازی و علوم پزشکی

من از شیوه تدریس معلمان دوره UFP بسیار رضایت دارم. معلمان دروس مختلف با سابقه عالی تحصیلی، اطلاعات خود را با علاقه در اختیار دانش آموزان  قرار می دهند. موقعیت جغرافیایی کالج بسیار با اهمیت است. امکانات رفاهی آموزشی تفریحی بسیاری نزدیک کالج وجود دارد که در اوقات فراغت میتوان از آنها استفاده کرد. من دوره UFP مهندسی پزشکی را گذراندم و توانستم از بهترین دانشگاه های انگلستان در رشته خودم مانند  Kings College  London,Surrey  University and Queen Mary University پذیرش بگیرم و در نهایت از بین آنها  Queen Mary را برای ادامه تحصیل انتخاب کردم.

 

آقای Andres رشته فنی مهندسی

من با دوره UFP  از طریق اینترنت آشنا شدم. این بهترین تصمیم زندگیم بود که برای ادامه تحصیل به کالجDavid Game  بیایم و دوره UFP را بخوانم. کالج David Game  بهترین راهنمایی را در مورد مراحل پذیرش از طیف وسیعی از دانشگاه ها ارائه میدهد. من میخواهم رشته علوم کامپیوتر را در دانشگاه City  ادامه دهم و کمال تشکر را از معلمان که در رسیدن به هدفم کمک کردند دارم. کالج در بهترین نقطه شهر لندن قرار گرفته و امکان دسترسی به امکانات زیادی را برای دانش آموزان فراهم میکند. لندن شهر فرصت ها برای همه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه علم گستر کاوه نماینده بسیاری از کالج ها و دانشگاه های برتر انگلستان در ایران تماس بگیرید.

.

 











دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود