نمایشگاه اختصاصی هنر در کالج Bosworth در سال 2016

.

دپارتمان هنر کالج Bosworth در سال 2016 نمایشگاه اختصاصی هنر برگزار کرد. دانش آموزان دوره های A-Level  وGCSE  کارهای هنری خود را در Bosworth Hall برای عموم به نمایش گذاشتند.

خانم  Barsby  رئیس دپارتمان هنر از میزان خلاقیت کارهای هنری داوطلبان که ذوق هنری و روش مورد علاقه شخصی آنها درکار را نشان میداد ابراز خوشحالی کردند و از برگزاری این نمایشگاه رضایت داشتند

دانش آموزان در طول سال مبانی هنر را می خوانند و با استفاده از روش های هنری سنتی، کار خود را با نقاشی بصری ، آبرنگ ، سیاه قلم ، ذغال و پاستل، شروع می کنند  در کنار این ها هنرمندان جنبش های هنری دوران مختلف را نیز مطالعه می کنند.

هر سال دانش آموزان با الهام از جنبش ها و هنرمندان مشهور مطالعات خود را پیش می برند هنرمندانی مانند :

Marc Chagall, Charles Rennie Mackintosh, Jasper Johns, Pop Art, Roy Litchenstein, Georgia O’Keefe, Salvador Dali, Claude Monet and the Impressionists, Vincent Van Gogh and Pablo Picasso.

تمام دانش آموزان برای پیشرفت خود موضوعاتی را انتخاب میکنند که شامل : موسیقی ، طبیعت ، مد ، موضوعات  روزمره می باشد. دانش آموزان با توجه به درک و دانشی که در ترم اول بدست می آورند می توانند کار نهایی خود را به اتمام برسانند. در طول ترم دوم دانش آموزان از طیف وسیعی از موضوعات، موضوعی را انتخاب می کنند.

دانش آموزان قطعه نهایی هنری خود را به صورت فیلم ، عکاسی دیجتال ، چاپ ، هنرهای خیابانی ، جوهر ، آبرنگ ،  روغن ، آکریلیک و هنرهای ترکیبی تهیه می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه علم گستر کاوه نماینده رسمی و انحصاری کالج Bosworth در ایران تماس بگیرید.

.

 

نمایشگاه اختصاصی هنر در کالج Bosworth در سال 2016










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود