تحصیل در کالج ها و دبیرستان های کشور انگلستان (Secondary Education)


GCSE مخفف General Certificate of Secondary Education میباشد. این دوره شناخته شده ترین مدرک دبیرستان انگلستان است که معادل سال اول و دوم دبیرستان در انگلستان محسوب می شود. طول مدت دوره GCSE 2 سال می باشد و تاریخ برگزاری این دوره ماه شهریور می باشد. دانش آموزانی که قصد دارند دوره GCSE را در مدارس یا دبیرستان های انگلستان ثبت نام کنند می بایستی حداقل 14 سال سن داشته باشند. تعداد دبیرستان در انگلستان بسیار متعدد می باشد به همین دلیل دانش آموزان می بایستی در انتخاب مدرسه کاملا تحقیق کنند.
از نظر اکثر دانش آموزان کیفیت آموزش مهمترین معیار در انتخاب دبیرستان های انگلستان می باشد ولی باید افزود که در انتخاب دبیرستان های انگلستان بایستی به این نکته توجه داشت که آیا دبیرستان انتخاب شده مورد تائید سفارت انگلستان بوده یا خیر.
ما به دانش آموزانی که قصد تحصیل در دانشگاه های معتبر انگلستان را دارند توصیه می کنیم که مقطع دبیرستان را در انگلستان تکمیل کنند چرا که با داشتن مدرک دبیرستان انگلستان شانس آنها برای ورود به رشته های پزشکی در انگلستان و یا دانشگاه های معتبر چندین برابر افزایش می یابد.

 

موسسه_علم_گستر_کاوه بعنوان نماینده اصلی برترین دانشگاه ها و کالج های انگلستان در ایران مشغول به فعالیت است. برای اخذ پذیرش و گرفتن مشاوره با ما تماس بگیرید

 

📞 ۲۶۲۰۰۷۸۳
📞 ۲۶۲۰۰۷۸۴

info@egkaveh.org

https://t.me/egkaveh

 
 
 
تحصیل در کالج ها و دبیرستان های کشور انگلستان (Secondary Education)










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود