چرا تحصیل در انگلستان؟


11 ماه پیش


برای ادامه تحصیل در کشور انگلستان دلایل بسیاری وجود دارد.
تحصیل دانشجویان بین المللی در انگلستان سابقه طولانی داشته و سنتی دیرینه است و فعالیت بعضی از دانشگاه های آن ریشه در قرن های 12 و 13 دارند.
تحصیل در محیط های استاندارد آموزشی در بهترین مراکز آموزشی دنیا:
تحصیل در انگلستان به شما طیف گسترده ای از انواع دوره های آموزشی در موسساتی معتبر در سطح جهانی را ارائه می دهد.

دوره های تحصیلی در انگلستان کوتاه تر و فشرده تر از دیگر کشورهاست، در نتیجه شما می توانید در مدت کوتاه تری فارغ التحصیل شوید بدون اینکه از ارزش مدرک تحصیلی شما کاسته شود و همین امر باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های تحصیلی و زندگی شما می شود.

دانشگاه های انگلستان به شدت تحت نظارت قرار می گیرند تا اطمینان حاصل شود در این دانشگاه ها از بالاترین استانداردهای تدریس، یادگیری و پژوهش استفاده می شود. آنها همچنین برای ایجاد اطمینان و محیط امن، سرپرستی و حمایت از همه دانشجویان بین المللی سخت تلاش می کنند.

کیفیت موسسات تحصیلی و دانشگاه های انگلستان:
کیفیت دانشگاه ها و کالج های انگلستان توسط آژانس تضمین کیفیت (QAA) ارزیابی شده و استانداردهای پژوهشی توسط چهار تن از حامیان مالی آموزش عالی انگلستان که نتایج تحقیقات خود را هر پنج سال انتشار می دهند، بررسی می شود.
در رتبه بندی جهانی اعتبار آموزش عالی 2013-2014 تایمز، انگلستان در جایگاه دوم تعداد دانشگاه های برتر در بین 100 دانشگاه قرار دارد.
ارتباطات با اروپا
انگلستان بهترین محل برای جستجو و تفحص در تاریخ و فرهنگ اروپا است. خطوط هوایی کم هزینه از فرودگاه های انگلستان و توانایی دانشجویان بین المللی از بسیاری از کشورها برای درخواست ویزای شنگن اتحادیه اروپا، سفرهای کوتاه در 24 کشور در سراسر اروپا را با ویزای انگلستان ممکن سازد.







دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود