- در انگلستان investor


about 6 سال ago


این نوع از ویزاهای - در انگلستان نیز بر پایه سیستم امتیاز بندی قرار دارد. با این تفاوت که شما نیاز به کسب حداقل 75 امتیاز هستید تا برای دریافت این ویزا واجد شرایط شناخته شوید. با تصویب قوانین جدید در باب - در انگلستان از نوامبر سال 2014 شخص متقاضی باید نقدینگی و سرمایه ای 2 میلیون پوندی داشته باشد. این امر 30 امتیاز از امتیازات مورد نیاز فرد را تامین مینماید. (قبل از این تاریخ این مبلغ به میزان یک میلیون پوند (1000,000) بود.) این مقدار سرمایه باید در بانک یا موسسه مالی معتبری باشد گرچه این امکان وجود دارد که در داخل و یا در خارج از خاک انگلستان باشد اما در هرحال باید قابلیت انتقال به انگلستان را داشته باشد.

برای دریافت امتیازات لازم دیگر در این شیوه از - در بریتانیا متقاضی باید حداقل 1,750,000 پوند از 2,000,000 پوند را برای خرید اوراق قرضه, اوراق سهام و یا دیگر اوراق دولتی بریتانیا صرف نماید تا30 امتیاز دیگر را کسب کند. همچنین او 15 امتیاز دیگر را بدست می آورد اگر قبل از به اتمام رسیدن 3 ماه از زمان دریافت ویزای خود به - بپردازد. از طرف دیگر لازم است متقاضی این روش در ابتدا حسابی در کشور انگلستان باز نماید.

از مزایای دریافت این ویزا آن است که فرد متقاضی نیازی به ارائه مدرک زبان انگلیسی ندارد. همچنین سطح خاصی از تحصیلات آکادمیک مورد نیاز نیست. از طرف دیگر متقاضی الزامی ندارد که برای تامین هزینه همراهان خود مبلغ خاصی را در حساب بانکی خود بگذارد. در این شیوه -ی فرد متقاضی میتواند همسر و فرزندان کمتر از 18 سال را به همراه خود داشته باشد.

مدت زمان این ویزا 3 سال و 4 ماه است و پس از گذشت این مدت اگر سرمایه 2,000,000 همچنان باقی باشد تا 2 سال دیگر تمدید می شود و بعد از گذشت 5 سال فرد را به - دائم میرساند. اگر میزان - فرد در حد 5,000,000 باشد در مدت زمان 3 سال و اگر این میزان 10,000,000 پوند باشد با گذشت 2 سال فرد را به - دائم انگلستان میرساند. همان طور که ملاحظه می فرمایید، - به انگلستان از طریق - معمولاً با صرف هزینه های نسبتاً زیاد است ولی شخص به راحتی می تواند - و تابعیت انگلستان را تحصیل نماید







دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود