اطلاعات تکمیلی دانشگاه ساسکس


about 6 سال ago


پردیس دانشگاه ساسکس، طراحی شده توسط سر باسیل اسپنس (Sir Basil Spence)، در دهکده فالمر واقع شده است. پردیس دانشگاه در نزدیکی ساوث داونز (South Downs) قرار دارد که بر طراحی اسپنس نیز تأثیر گذاشته است. این پردیس خودکفا است و دارای امکانات متعدد، رستوران، فروشگاه، بانک، کتاب فروشی، داروخانه، مرکز بهداشت، مهدکودک و کافه-رستوران است.

طرح های اسپنس از سوی معماران موردتمجید قرار گرفته است؛ بسیاری از ساختمان های دانشگاه برنده جایزه شده اند. کاخ فالمر (Falmer House) موفق به کسب مدال برنز از موسسه سلطنتی معماران بریتانیا شده است.

میتینگ هاوس (Meeting House)، یکی دیگر از ساختمان دانشگاه است که در سال ۱۹۶۹موفق به کسب جایزه Civic Trust گردید. در سال ۱۹۹۳، ساختمان هایی که هسته اصلی طرح های اسپنس را تشکیل می دادند، جزء ساختمان های ثبت شده قرار گرفتند. کاخ فالمر یکی از دو ساختمانی بود که به عنوان درجه یک ثبت گردید. البته تعدادی از ساختمان های اصلی نیز در حال حاضر به عنوان درجه یک ثبت شده اند، آنها در مراحل اولیه ثبت ساختمان ها، ثبت شده اند.

دانشگاه ساسکس مفتخر است که «تنها دانشگاه انگلیس است که در منطقه محافظت شده دارای زیبایی طبیعی برجسته» واقع شده است. این دانشگاه در حال حاضر به طور کامل توسط پارک ملی ساوث داونز احاطه شده است.







دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود