هیئت علمی کالج DUFF MILLER یا KENSINGTON PARK SCHOOL


11 ماه پیش


کالج  DUFF MILLER در سپتامبر  2017 به کالج Kensington Park School تبدیل خواهد شد.

همه ما کالج  DUFF MILLER را با دانش آموزان مستقل ، دارای اعتماد به نفس بالا ، بلندپرواز و موفق  در ورود به دانشگاه های برتر انگلستان میشناسیم.

کالج  DUFF MILLERدر سال 1952 تاسیس شده ، در دوره ALEVELS   و آمادگی دانش آموزان برای ورود به رشته پزشکی در دانشگاه ، پیشرو بوده است.

 این کالج  Kensington Park School  نام خواهد گرفت و یک مدرسه مستقل برای دختران و پسران  11-18 سال خواهد بود.

معلمان این کالج در تجربه و موفقیت های طولانی مدت ، بهترین رکورد ها را از آن خود کرده اند.

کالج  KPS دارای 2 ساختمان در دو سمت باغ Kensington قرار خواهند داشت.

دانش آموزان 11-16 سال در Bark Place و دانش آموزان 16-18 سال در Queen’s Gate خواهند بود.

اعضای جدید هیئت علمی این کالج جدید به شرح زیر می باشد.

Marwan Mikdadi

مروان میکدادی (Marwan Mikdadi)   دوران کودکی خود را در Kensington سپری کرد .تحصیلات خود را از شهر   Latymer  آغاز کرد وارد دانشگاه Queen’s University در شهر Belfast شد و تحصیلات خود را در رشته اقتصاد و جغرافیای اقتصادی ادامه داد او همچنین دارای کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اطلاعات است.

مروان کار خودربا KPMG در لندن آغاز کرد قبل از اینکه دوران تدریس خود را در دانشگاه Queen’s  بگذراند. او تدریس را با RGS Guildford  آغاز کرد و بعد از آن درسال 2001 در مدرسه St Paul’s School  مشغول به تدریس شد و پس از مدتی به مدیریت بخش اقتصاد و سیاست Economics and Politics)) منصوب گردید جایگاهی که شش سال پیش از رفتنش به به شمال شرقی و لندن و قبول سمت جانشین مدیردر مدرسه  Bancroft’s School  در سال 2010 داشت.

او علاوه بر حفظ سمت مدیریت دپارتمان اقتصاد،مربی فوتبال و راگبی در  RGS and St Paul’s بود و مدیریت امتحانات دوره A Level  در رشته  اقتصاد را نیز درسال 2004  بر عهده داشت  جایگاهی که برای رفتن به Bancroft’s واگذار کرد. مروان تعدادی کتاب ، مقاله برای مجله اقتصاد نوشته است و تدریس منابع و برگزاری دوره های آموزشی برای معلمان را نیز در طی 10 سال گذشته به عهده داشته است.

Dick Jaine

نماینده UK دررشته شمشیر بازی، تدریس را در Marlborough College آغازکرد و بعد ها به St Paul’s School در لندن پیوست جایی که در موقعیت های مختلف مدیریت در سال 1994 قرار گرفته بود.او دومین مدیر ارشد مدرسه  St Paul’s  بود تا زمانی که مدرسه در جدول لیگ مدارس  بخاطر کسب A* در دوره  A Level  دررتبه اول  قرار گرفت. دیک باعث شد  تا مدرسه St Paul’s  به یکی از مدارس برجسته و توسعه یافته در بریتانیا  تبدیل گردد و از این طریق  صندلی های  بهترین دانشگاه های آمریکا توسط دانش آموزان این مدرسه گرفته شود.او با سمت مدیریت ارشد به کار خود در مدرسه  St Paul’s  پایان داد و به گروه GEMS: a global education group پیوست. هم زمان با کار در مجموعه GEMS ، او پیشنهاد مدیریت ارشد در مدرسه Sherfield  را ردیافت کرد و یک تغییر چشمگیر در وضعیت مدرسه  ایجاد کرد.او پس از سه سال با تحولی در دوره ALEVELS و با تشکیل یک مدرسه sixth form  با 60 دانش آموزباعث شد تا مدرسه در جایگاه  چهارم در جدول مدارس برتر قرار بگیرد.

نهایتا در آخرین سال مدیریت دیک در مدرسه Sherfield این مدرسه اولین پیشنهاد خود از دانشگاه  Oxford در رشته natural sciences دریافت کرد. بعد از آن دیک به عنوان مدیر آموزش و پرورش مدرسه(KPS)

 Kensington Park School   به Astrum Education   پیوست.

Paul Motion

Paul لیسانس ریاضیات خود را از دانشگاهی در  New Zealand دریافت کردو سال ها در مدارس معتبر North Island و Western Australia دبیر ریاضیات بود.او همچنین تجربه سمت های مدیر گروه ،مدیر ارشد، مدرس ارشد،مدیر امتحانات ورودی دانشگاه و سرگروه برنامه های مربوط به بورسیه در دانشگاه آکسفورد را داشته است. زمانی که او در مدرسه مکاتبات Wellington  تدریس میکرد همزمان کارگردانی برنامه های رادیویی در رابطه با ریاضیات در رادیوی ملی و مشاور ریاضی در پایه متوسطه و دوره های آمادگی برای دوره های جدید A levels  در رشته آمار را در lower North Island نیز برعهده داشت.او بعد ها به انگلستان نقل مکان کرد و از Dulwich College پیشنهاد دبیر ریاضیات و مسئولیت گروه  rugby  و rowing را دریافت کرد.در سال1989 به مدرسه St Paul’s  رفت و مدیر سال و مدیردپارتمان ریاضیات  آن مدرسه شد و در سال 2017 به گروه Astrum Education پیوست و تدریس را در مدرسه Kensington Park School sixth form  ادامه داد.

Terry Peters

او تدریس را درسال 1988  درمدرسه St Paul’s  آغاز کرد و به سرعت بعنوان معلم پویا و دقیق به شهرت رسید در ضمن او مربی قابلی در ورزش راگبی و دو میدانی است.به تدریج پیشنهادات زیادی در امور مدیریت به تری داده شد. و با گذشت زمان درسال 2006سمت او ارتقاء یافت و به جانشینی  Head Pastoral رسید.در سال 2012 برای راه اندازی مدرسهSherfield  به Dick Jaine پیوست. او بعدها جانشین مدیر مدرسه و مدیر مطالعات مدرسه بود وهمزمان دبیر پیشگام ریاضیات در دوره ALEVELS در این مدرسه بود.دوسال بعد از تاسیس این مدرسه  Sherfield ،چهارمین مدرسه در جدول مدارس برتر sixth form قرار گرفت.او بهترین معلم ریاضیات  در دوره A level شناخته شدتا جایی که 66 درصد دانش آموزان نمره A*  و باقی آنها نمره A  گرفتند.

Simon Clarke

او تحصیلات خود را با ورود به مدرسه آغاز کرد و در کالج در رشته شیمی ادامه دادو نهایتا تحصیلات خود را در دانشگاه اکسفورد به پایان رساند در سال2005 تدریس را در مدرسه St Paul’s  آغاز کرد یکی از مراکز پیشرو آکادمیک و مستقل برای دانش آموزان پسر.او تجربه تدریس  شیمی در تمام مقاطع از جمله آزمون ورودی Oxbridge  و المپیاد در سال 2007 وارسال دودانش آموز به UK team  را داشته است.او در ارائه برنامه practical  organic chemistry  شیمی آلی وکاربردی برای مدارس در روز شنبه پیشگام بوده است .  او اخیرا سمت معلم و مشاور ارشد را دررشته های فیزیک و شیمی برای ورود به  دانشگاه های انگلستان به عهده داشته است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر از این کالج ها  با موسسه علم گستر کاوه تماس بگیرید.

۲۶۲۰۰۷۸۳📞
۲۶۲۰۰۷۸۴📞

 
https://t.me/egkaveh

 

 







دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود